Sihr rastavljanja

Uzvišeni Allah u suri El-Bekare kaže:
"I povode se za onim što su šejtani o vladavini Sulejmanovoj kazivali. A Sulejman nije bio nevjernik, - šejtani su uznevjerovali učeći ljude vradžbini i onome što je bilo nadahnuto dvojici meleka Harutu i Marutu, u Babilonu. A njih dvojica nisu nikog učili dok mu ne bi rekli: "Mi samo iskušavamo, a ti ne budi nevjernik!" I ljudi su od njih dvojice učili kako će muža od žene rastaviti, ali nisu mogli nikome time bez Allahove volje nauditi. Učili su ono što će im nauditi i od čega nikakve koristi neće imati iako su znali da onaj koji im ovlada neće nikakve sreće na onom svijetu imati. A doista je jadno ono za što su se prodali, kad bi samo znali." (El-Bekara, 102)

Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao:
"Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao je: "Iblis je svoj prijesto postavio na vodi, a zatim razaslao svoje podanike. Ko od njih posije veću smutnju, bliži mu je po položaju. Tako dođe neki od njih i reče: "Uradio sam to i to" - a na to mu Iblis odgovori: "Ništa ti nisi uradio. Tek kada dođe jedan od njih i reče: "Nisam ga napustio dok ga nisam rastavio od zene." Toga Iblis približi sebi i kaže: "Jeste, ti."

Definicija sihra rastavljanja

To je sihr kojim se rastavlja muž od žene ili se njime izaziva neprijateljstvo i mržnja među prijateljima ili poslovnim partnerima.

Vrste

1. Razdvajanje čovjeka od majke

2. Razdvajanje sina od oca

3. Razdvajanje braće

4. Razdvajanje poslovnih i drugih prijatelja

5. Razdvajanje čovjeka i žene. (Ova vrsta je najopasnija i najraširenija.)

Simptomi sihra rastavljanja

1. Iznenadno pretvaranje ljubavi u mržnju,

2. Stalno sumnjičenje među supružnicima,

3. Neprihvatanje izvinjenja i opravdanja,

4. Uveličavanje povoda za svađu i raskol iako su oni beznačajni.

5. Mijenjanje muževe slike u očima žene i žene u očima muža, tako da muž vidi svoju ženu u ružnom liku, makar ona bila izrazito lijepa. Razlog je tome što šejtan koji je zadužen za sihr njeno lice čini ružnim, prikazujući svoj lik na njenom licu. Žena vidi svog muža u strašnom i užasavajućem liku.

6. Odvratnost opsihrenog prema svakom djelu koje poduzima njegov supružnik.

7. Odvratnost prema mjestu gdje boravi njegov supružnik. Tako ćete vidjeti čovjeka koji je van kuće sasvim normalan, ali sa samim ulaskom u kuću osjeti žestoku tjeskobu.

Hafiz Ibnu Kesir, Allah mu se smilovao, rekao je:
"Znak utjecaja sihra na razdvajanje muža od žene je u tome da jedno drugo vide u ružnom liku... ili nečemu drugom sličnom tome."

Kako nastaje sihr rastavljanja

Čovjek koji hoće da napravi nekom sihr, ode kod sihirbaza te od njeg zatraži da određenu osobu rastavi od njegova supružnika. Sihirbaz od njeg zatraži ime čovjeka kome hoće da napravi sihr, ime njegove majke, i nešto od njegovih ličnih stvari (dlaku iz kose, odjevni predmet i dr.). Ako ovaj ne može doći do njegove lične stvari, onda mu napravi sihr na vodu ili nešto drugo i naredi mu da prolije na put onome kome je namijenjen sihr. Kada ovaj nagazi na to, potpadne pod uticaj sihra. Ponekad mu naredi da mu sihr stavi u jelo ili piće.

Liječenje

Liječenje se sastoji iz tri etape:

Prva etapa: Period prije liječenja.
Potrebno je uraditi sljedeće stvari:

1. Osigurati pravu vjersku atmosferu tako što će se izbaciti slike i kipovi iz kuće u kojoj se liječi kako bi se oslobodio pristup melecima.

2. Zatražiti od bolesnog sve zapise i hamajlije koje posjeduje otprije i spaliti ih.

3. Odstraniti iz kuće muziku i muzičke instrumente.

4. Odstraniti sve ono što se kosi sa šerijatom, kao npr. muškarac koji nosi zlato, otkrivena žena ili pušač.

5. Bolesnom i njegovoj porodici održati predavanje o ispravnom vjerovanju s ciljem da se iz njihovih srca odstrani svako oslanjanje na bilo koga drugog osim Allaha, dželle šanuhu.

6. Upoznati se sa njegovim stanjem tako što će mu se postaviti nekoliko pitanja iz kojih će se saznati simptomi ili većina simptoma bolesti kao:

- Vidiš li svoju ženu povremeno u ružnom liku?

- Svađate li se zbog beznačajnih stvari?

- Jesi li smiren izvan kuće, a kad se vratiš osjetiš tegobu u duši?

- Osjeća li neko od njih dvoje tjeskobu prilikom spolnog odnosa?

- Osjeća li neko od njih dvoje uznemirenost ili sanja uznemiravajuće snove?
Nastaviti sa pitanjima, pa ako se nađu dva ili više od nabrojenih simptoma treba početi s liječenjem.

7. Uzeti abdest prije nego što se počne s liječenjem i onima oko sebe narediti to isto.

8. Ako je bolesnik žensko, ne počinjati liječenje dok joj se ne uveže i pričvrsti odjeća da se ne bi otkrila tokom liječenja.

9. Ne liječiti namirisanu, našminkanu, nepokrivenu ženu dok se ne obuće po propisima šerijata.

10. Žensku osobu liječiti samo uz prisustvo mahrema (njenih najbližih muških srodnika).

11. Zatražiti pomoć od Uzvišenog Allaha.

Druge dvije etape zavise od stanja u kojem se nađe bolesnik nakon rukje pa će na osnovu bolesnikovog stanja odrediti dalji postupak liječenja.

Praktični primjeri liječenja sihra rastavljanja

Došao mi je čovjek koji se žalio da ima sihr zbog koga mu se raspao brak. Već je išao na rukju i nije mu baš nešto pomoglo. Svaki put kad bi mu učili tijelo se tako ukočilo kao da je od betona i nije ni na šta reagovao. Počeo sam učiti i odjednom se javio džinn. Govorio je glasnim, hrapavim glasom, jezikom koga nisam nikako razumio. Pokušao sam s njim razgovarati na nekoliko jezika kojima se ja služim ali ništa nije uspjelo. Zatim se ušutio. Nakon nekih pola sahata se javio drugi džinn koji je govorio bosanski sa sandžačkim naglaskom. Rekao je da je on tu sa sihrom koji je napravila bivša prijateljica njegove bivše supruge i da ga je pojeo u piti. Pitao sam ga za onog drugog i da li je i on tu sa sihrom kao i ovaj. Rekao je da nije i da je on tu od ranije. Kazao sam da ga upita šta hoće, na šta je ovaj odvratio da je taj veoma star i da ga se boji. Vidno se primjetilo uzbudjenje i strah u njegovom glasu. Nastavio sam dalje da učim dok je pacijent bio na koljenima. Odjednom se opet onaj prvi počeo javljati i podizati glavu i otvarati oči kao u horor filmovima. Počeo se dizati na noge. Obgrlio sam ga i pritisnuo. Iako je pacijent bio puno niži i slabije gradjen od mene jedva sam ga zadržao. Počeo sam učiti ezan, na šta se ovaj povukao. Razgovarajući s pacijentom sam doznao da on te probleme ima još odavno. Volio je putovati, obilaziti ruševine uništenih naroda. Takva mjesta su magneti za ifrite različitih vrsta. Vjerovatno je tu pokupio nekog od njih. A Allah zna najbolje.

Kurra hafiz Admir Husić


Stariji primjeri
Prvi primjer - Džin Sekvan

Ta žena je mnogo mrzila svog muža, a simptomi sihra bili su očevidni i jasni. Osjećala je odvratnost prema kući svoga muža i prema njemu lično. Vidjela ga je u veoma strašnom liku, kao da je divlja zvijer. Muž je zajedno sa njom otišao do čovjeka koji liječi Kur'anom i prilikom učenja džin je progovorio i rekao da je on došao posredstvom sihra i da je njegova uloga da razdvoji ovu ženu od njenog muža. Liječnik ga je dugo tukao, ali se on nije odazivao. Muž je nastavio da ide kod liječnika čitav mjesec, tako da je džin od njega na posljetku zatražio da se razvede od svoje žene. Nažalost, čovjek je udovoljio molbi džina i razveo se od nje. Zatim ju je ponovo vratio. Bila je zdrava jednu sedmicu, a onda joj se ponovo vratio sihr i džin koji je bio u njoj. Čovjek ju je doveo kod mene, i kada sam joj proučio određene ajete iz Kur'ana, pala je u nesvijest, i između mene i džina je tekao ovakav razgovor. Spomenut cu ga u skraćenoj formi:

Upitao sam ga:

- Kako se zoveš?

- Sekvan.

- Koje si vjere?

- Krščanin sam.

- Zašto si ušao u ovu ženu?

- Da bih razdvojio nju i njena muža.

- Ponudit ću ti nešto, pa ako prihvatiš, neka je hvala Allahu, a ako ne prihvatiš, pa ti imas pravo izbora.

- Nemoj se zamarati, ja neću izaći iz nje, njen čovjek je išao i prije tebe mnogim drugim....

- Ja nisam tražio od tebe da izađes iz nje.

- Pa šta onda želis, upitao je džin?

- Želim da ti ponudim Islam, pa ako ga primiš hvala Allahu, a ako ne - nema prisile u vjeri.

Ponudio sam mu Islam, i nakon duge rasprave primio je Islam, hvala Allahu.

Upitao sam zatim:
Jesi li uistinu primio Islam ili nas samo varaš??

- Ti ne možeš da me prisiliš ni na što, ali ja sam srcem primio Islam, međutim...

- Šta, upitao sam ga?

- Ispred sebe sada vidim grupu džina kršćana koji hoće da me napadnu, pa se bojim da me ne ubiju.

- To je lahko, kad bismo znali da si ti uistinu postao musliman, dali bismo ti oružje pa ti se niko ne bi mogao približiti - rekao sam.

- Daj mi ga sad, rekao je džin.

- Ne, sve dok se ovo ne završi.

- Dobro, a šta želiš poslije ovoga?

- Da bi se znalo da si uistinu prihvatio Islam i da si se potpuno pokajao, treba da prestaneš sa činjenjem zuluma i da izađeš iz ove žene.

- Uistinu sam prihvatio Islam, ali kako da se oslobodim sihirbaza?

- I to je lahko ako se složiš sa nama.

- Slažem se.

- Pa gdje je onda mjesto sihra?

- U dvorištu kuće u kojoj živi ova žena. Ali ja ne mogu da odredim tačno mjesto sihra, zato što tamo ima džin koji je zadužen za njegovo čuvanje, i kad god se sazna gdje je, on ga premjesti na drugo mjesto.

- Koliko dugo sarađuješ sa tim sihirbazom?

- Od deset do dvadeset godina, a prije ove žene ulazio sam još u tri žene. - Zatim nam je ispričao o tim trima ženama. Nakon što se ispostavilo da je džin bio iskren, rekao sam mu:

- Uzmi svoje oružje koje smo ti obećali.

- A šta je to?

- To je Ajetul-Kursijj, kad god ti se približi džin, ti je prouči, pa će od tebe pobjeći, znaš li je napamet?

- Da, naučio sam je napamet od ove žene koja je stalno ponavljala Ajetul-Kursijju. Ali kako da se oslobodim od sihirbaza?

- Izađi sad iz nje i uputi se u Mekku. Živi tamo u haremu gdje žive džini vjernici.

- Ali, hoće li me Allah primiti, nakon što sam pogriješio prema ovoj ženi? Mnogo sam je mučio, a i druge žene u koje sam ulazio prije.

- Hoće, rekao sam, jer Allah kaže: "Reci, O robovi moji koji ste se prema sebi ogriješili, ne gubite nadu u Allahovu milost! Allah će, sigurno, sve grijehe oprostiti. On doista mnogo prasta i milostiv je." (Ez-Zumer, 53)

Džin je zaplakao, a zatim rekao: "Kada izađem, tražite od ove žene da mi oprosti što sam je mučio."

Održao je obećanje i izašao iz nje. Proučio sam određene ajete iz Kur'ana na vodu i dao njenom mužu da je prospe po dvorištu. Nakon nekog vremena poslao mi je jednog čovjeka da me obavijesti kako mu je supruga dobro, hvala Allahu. To nije moja zasluga, sve je u Allahovim rukama.

Drugi primjer - Džin stavlja sihr u jastuk

Došao mi je čovjek i rekao:
"Od kako sam se oženio, ja i moja supruga smo stalno u svađi. Ona me mnogo, mnogo mrzi i ne progovara sa mnom niti jedne riječi. Ona želi da se razdvojimo i kaže da je dobro i da je smirena kada mene nema u kući. A kada me vidi osjeća tjeskobu i kao da se u njenom tijelu pojavi vatra srdžbe.

Nakon što sam joj proučio rukju, osjetila je trnjenje u udovima, tjeskobu u prsima i glavobolju, ali nije bila onesviještena, pa sam joj dao sureta snimljena na kaseti i naredio joj da sluša kasetu četrdeset i pet dana, a zatim da mi dođe. Poslije tog perioda došao mi je njen muž i rekao da se desilo nešto čudno.

- Hajr, ako Boga da, rekao sam.

- Nakon što je prošao onaj period i nakon što smo se dogovorili da ti dođemo, žena je pala u nesvijest. Džin je progovorio kroz nju i rekao: "Obavijestit ću vas o svemu pod uslovom da ne idete sa mnom kod šejha (liječnika). Ja sam ušao u nju putem sihra, pa ako želite da se uvjerite da li istinu govorim, donesite onaj jastuk - pokazao je na jastuk u sobi. Otvorite ga, naći ćete u njemu sihr."

I stvarno, otvorili smo jastuk i našli smo u njemu komadiće papira, pisma i slova. Zatim je džin rekao:
"Zapalite ove papire i sihr je uništen, a ja ću izaći iz nje i neću se vračati pod uslovom da joj se pokažem i da se rukujem sa njom!! I to sada."

Rekao sam džinu da može i da nema nikakvih problema. I zaista, žena se probudila iz nesvijesti, a zatim je pružila ruku kao da se s nekim rukuje?

Nakon što mi je njen muž ispričao priču, rekao sam mu:

"Ti si pogriješio što si dozvolio da se rukuje sa njom zato što je to haram. Postoji predaja da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, zabranio rukovanje muškarca sa ženom koja mu nije rod."

Nakon sedam dana žena se ponovo razbolila. Došao je muž zajedno sa njom. Zatražio sam Allahovu zaštitu od prokletog šejtana. Žena je pala u nesvijest, a zatim je tekao ovaj dijalog između mene i džina:

- Zašto si se ponovo vratio?

- Sve ću ti reći samo me nemoj udarati.

- Reci.

- Da, ja sam ih slagao. Ja sam stavio papire u jastuk kako bi mi oni povjerovali i nisam izašao iz nje.

- Znači ti si ih obmanuo.

- Šta da radim kad sam ja vezan sihrom za njeno tijelo?

- Jesi li ti musliman?

- Jesam.

- Nije dozvoljeno muslimanu da sarađuje sa sihirbazom. To je haram i veliki grijeh... Želiš li ti Džennet?

- Da, želim ga.

- Onda napusti sihirbaza i druži se sa vjernicima i obožavaj Allaha, jer je put sihirbaza put nesreće na dunjaluku i Džehennema na ahiretu.

- Ali kako kad sam ja u njegovoj vlasti i on ima dominaciju nada mnom?

- Jeste, on dominira tobom zbog tvojih grijeha, ali ako se pokaješ iskreno i vratiš Allahu, neće mu Allah dati priliku da te uništi. Allah, dželle šanuhu, kaže: "Allah neće dati priliku nevjernicima da unište vjernike." (En-Nisa, 141)

- Pokajao sam se Allahu, izaći ću i neću se više vratiti.

Održao je obećanje i izašao, hvala Jedinom Allahu. Nema snage niti moći osim kod Allaha.

Nakon nekog vremena došao mi je muž one žene i obradovao me viješću da je žena dobro, hvala Allahu, Gospodaru svjetova.

Treći primjer

Došao mi je čovjek i rekao da ga žena mrzi i ne želi da živi sa njim.

"I pored toga ja je puno volim", rekao je on. Ova mržnja došla je iznenada i bez ikakvih predznaka.

Nakon što sam proučio Kur'anske ajete, pala je u nesvijest i potekao je ovaj dijalog:

- Zašto si ušao u ovu ženu?

- Dosao sam putem sihra. Jedna žena joj je napravila sihr i stavila ga u flašicu sa mirisom. Išao sam iza nje neko vrijeme sve dok nije ušao lopov u njenu kuću, ona se uplašila i ja sam tada ušao u nju.

Ovdje treba da upozorim da sihirbaz šalje džina tamo gdje to želi onaj koji traži pravljenje sihra. Džin slijedi želju onoga koji želi sihr, i vreba priliku da uđe u osobu kojoj je namijenjen sihr. Postoje četiri situacije koje džin koristi za ulazak:

1. Veliki strah,

2. Žestoka srdžba,

3. Veliki nemar u vjeri,

4. Predanost strastima.

Ako se čovjek izloži jednom od ovih stanja, pružio je priliku šejtanu da uđe u njega. Ako spomene Allahovo ime ili ako je pod abdestom, u tom slučaju džin ne može ući. Kaže se - tako sam čuo od mnogo dzina (ako su istinu govorili) - da, ako čovjek spomene Allahovo ime u momentu ulaska džina, džin će biti spaljen. Zato je momenat ulaska u čovjeka najteži momenat za džina.

- Ova žena je dobra i jadna, reče džin.

- Onda izađi iz nje iz poslušnosti prema Allahu i ne vraćaj se.

- Hoću, ali pod uslovom da pusti drugu ženu.

- Taj uslov se odbija, ili ćes izaći ili ćemo te mučiti.

- Izaći ću.

Hvala Allahu, džin je izašao. Nema snage niti moći osim kod Allaha.

Zatim se ispostavilo da je tvrdnja džina kako je sihr napravila neka žena bila lažna. Džini lažu da bi napravili razdor među ljudima, boj se Allaha i nemoj im vjerovati.

Četvrti primjer - Džin želi da uđe u iscjeljitelja

Sa jednom ženom došao je njen muž i rekao da ga žena mrzi i da je mirna samo kada njega nema u kući. Nakon što sam je upitao o simptomima njene bolesti, došao sam do zaključka da je kod nje posrijedi sihr razvoda braka. Kada je čula Kur'ansku rukju, progovorio je džin i započeo je ovaj dijalog. Pokušat ću da ga skratim:

- Kako se zoveš?

- Neću ti kazati svoje ime.

- Koje si vjere?

- Musliman sam.

- Je li dozvoljeno muslimanu da muči muslimanku?

- Ja je volim i ne mučim je. Želim da je njen muž napusti.

- Želis da se oni razdvoje?

- Da.

- To ti nije dozvoljeno. I izađi iz nje iz poslušnosti prema Allahu.

- Ne? , ne, ja je volim.

- Ona tebe mrzi.

- Ne..., ona me voli.

- Lažeš, ona te mrzi, i došla je ovdje da te se oslobodi.

- Neću izaći.

- Onda ću te spaliti Kur'anom - s Allahovom, dželle šanuhu, dozvolom.

Proučio sam ajete iz Kur'ana i džin je povikao. Upitao sam ga:

- Hoćeš li izaći?

- Da, izaći ću pod jednim uslovom.

- Koji ti je uslov?

- Izaći ću iz nje, a ući ću u tebe.

- Nema problema, izađi iz nje i uđi u mene ako možeš. - Zatim je malo pričekao i zaplakao.

- Zašto plačeš, upitao sam ga? - Ni jedan džin ne može danas u tebe ući.

- A zašto?

- Zato što si ti jutros stotinu puta izgovorio ove riječi: "La ilahe illallahu vahdehu la šerike leh, lehul-mulku ve lehul-hamdu ve huve ala kulli šej'in kadir."

- Istinu je rekao Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, kada je rekao: "Ko dnevno izgovori stotinu puta ove riječi: "La ilahe illallahu vahdehu la šerike leh, lehul-mulku ve lehul-hamdu ve huve ala kulli šej'in kadir", imat će nagradu kao da je oslobodio deset robova, biće mu upisano stotinu dobrih dijela, a biće mu izbrisano stotinu ružnih djela, i biće mu te riječi štit od šejtana toga dana sve dok ne omrkne, i neće niko doći ni s čim boljim od toga, osim čovjek koji ih je više od njega izgovarao."
Hadis prenosi El-Buhari u "Fethul-Bari" 6/338 i Muslim u svom "Sahihu" 17/17

- Onda izađi iz nje.

Izašao je, hvala Allahu.

Vehid Abdusselam Bali

Ljubavni sihr

Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao:
"Zaista su zapisi (hamajlije) i gatanje širk." Prenosi Ebu Davud h. br. 3883 i Ahmed 1/381, El-Albani ga je svrstao u vjerodostojne hadise.

Ibnul-Esir je rekao da je "tiveleh" sihr koji pravi žena svom mužu.

On ga smatra širkom zbog njihovog ubjeđenja da to ima nekog učinka koji je u suprotnosti sa Allahovom odredbom. (tj. da je taj učinak jači od Allahove odredbe). U djelu En-Nihaje.

Želim da upozorim da naznačeni zapis u prethodnom hadisu jeste onaj koji se sastoji iz traženja ili potpomaganja džinima i šejtanima, ili nečega sličnoga što se smatra širkom. Što se tiče rukje Kur'anom ili propisanim dovama i zikrovima, to je dozvoljeno i u tom se slažu svi islamski pravnici. U Muslimovom "Sahihu" zabilježen je ovaj hadis: "Nije zabranjena rukja ukoliko u sebi nema naznaka sirka."
Prenosi ga Muslim u poglavlju "Selam".

Simptomi ljubavnog sihra

1. Pretjerana zaljubljenost,

2. Žestoka želja za spolnim općenjem,

3. Nemogućnost podnošenja ženinog odsustva,

4. Pretjerana žudnja za viđenjem žene,

5. Slijepa poslušnost.

Kako nastaje ljubavni sihr?

Često se dešavaju nesuglasice između muža i žene, ali one isto tako brzo nestanu i život se ponovo vrati u normalno prirodno stanje. Ali postoje žene koje se ne mogu strpiti. One u takvim situacijama požure sihirbazima koji će im napraviti sihr kako bi se njime omilile svojim muževima. To je znak nedostatka vjere kod ovakve žene ili njenog neznanja da je to haram. Sihirbaz tada traži od nje nešto što pripada njenom mužu (maramica, kapa, odjeća) pod uslovom da na ovim predmetima budu tragovi muževljeva znoja, tj. ne smije biti nova ili oprana. Treba biti upotrebljavana.

Uzet će iz te odjeće nekoliko konaca i puhnuti u njih, a zatim ih svezati i narediti ženi da ih stavi na skriveno mjesto. Može joj napraviti sihr na vodi ili hrani, a može i na nečisti, što je gore od hrane i vode, ili, još gore, može napraviti na krvi od menstruacije, a zatim joj narediti da tu krv stavi mužu u hranu, piće ili miris.

Kontrareakcija ljubavnog sihra

1. Čovjek može da oboli od ovog sihra. Poznajem čovjeka koji je bolovao tri godine zbog toga.

2. Ovaj sihr može imati suprotno djelovanje, te se desi da čovjek zamrzi svoju ženu. To se dešava kao posljedica nepoznavanja suština sihra od strane sihirbaza.

3. Nekad žena napravi mužu sihr kako bi zamrzio sve žene osim nje, što prouzrokuje mržnju čovjeka prema njegovoj majci, sestrama, tetkama, i svoj ženskoj rodbini.

4. Ponekad se taj sihr preokrene, te čovjek zamrzi sve žene, pa čak i svoju suprugu.

Poznat mi je jedan ovakav slučaj, gdje je čovjek zamrzio svoju ženu i razveo se od nje. Žena je otišla sihirbazu drugi put, ali sada da raskine sihr, međutim, kada je došla, sihirbaz je umro.

(Ko drugom jamu kopa, sam u nju padne.)

Uzroci ljubavnog sihra

1. Pojava nesuglasica među bračnim drugovima.

2. Žudnja žene za imetkom muža, naročito ako je muž bogat.

3. Strah da će se muž oženiti drugom - iako je to po šeriatu dozvoljeno - i u tome nema nikakvog poniženja za nju. Međutim, žene u današnjem vremenu, naročito one koje su pod uticajem masovnih sredstava informisanja, misle da kada njen muž želi da se oženi drugi puta, to znači da je on ne voli. To je kardinalna greška. Postoje mnogi razlozi koji čovjeka mogu navesti na ženidbu drugom, trećom ili četvrtom ženom, a da on ostane pri ljubavi prema svojoj prvoj ženi. Jedan od takvih razloga je želja za velikim brojem djece, ili nemogućnost obuzdavanja spolnog nagona dok je žena u periodu menstruacije ili nifasa (poslije poroda), želja za učvršćivanjem prijateljskih veza sa određenom porodicom i drugi slični razlozi.

Dozvoljeni sihr

Ovo je savjet koji upućujem ženi muslimanki. Radi se o tome da ona može da opčara svoga muža onim što je Allah dozvolio, kao što je kićenje i uljepšavanje samo svome mužu, tako da je nikada ne vidi u ružnom liku i da nikada kod nje ne osjeti ružan miris. Da je uvijek nađe nasmijanu, sa lijepom riječju, lijepim odnosom prema njemu, da čuva njegov imetak, pravilno odgaja djecu i lijepo postupa s njima, da mu uvijek bude poslušna osim ako se radi o grijehu. Ako osmotrimo naše današnje društvo, primjetit ćemo velike apsurde. Vidjet ćemo kako se žena nakiti i nagizda najljepšim što ima i obuće najbolje što ima i takva izađe pred svijet. Tako se oblači kada ide na neku svečanost ili u posjetu svojoj drugarici, a kada se vrati u svoju kuću, skida svu svoju ljepotu. Lišava sav nakit i stavlja ga na posebno mjesto čekajući novu svadbu ili posjetu, a njen jadni muž koji joj je kupio taj nakit i odjeću uskraćen je da uživa u lijepom izgledu svoje vlastite žene. U kući je viđa u staroj odjeći dok iz nje izbija miris kuhinje i crvenog i bijelog luka.

Ako žena malo bolje razmisli, znaće da je njen muž najzaslužniji uživanja u njenom nakitu i ljepoti.

Kada tvoj muž izađe, sestro, požuri sa završavanjem svih kućnih poslova, zatim se operi, nakiti, uljepšaj i čekaj svog muža, tako da, kad se vrati s posla, pred sobom ugleda lijepu ženu, spremljenu hranu i čistu kuću. Povećat će mu se ljubav prema tebi i vaša veza će biti čvršća. To je, tako mi Allaha, dozvoljeni sihr. Naročito onda ako si svojim uljepšavanjem namjeravala poslušnost Allahu i pomogla svoga muža u obaranju pogleda kod harama, jer siti nema potrebe za hranom, ali je želi onaj kome je zabranjena i kome nije dostupna. Razmisli o ovim riječima, one su korisne, sestro.

Praktični primjer liječenja ljubavnog sihra
Čovjek kojim dominira žena

Došao mi je čovjek i ispričao mi kako je imao normalne odnose sa svojom ženom. No, prije nekoliko mjeseci je postao čudan. Kaže: "Ne mogu da se strpim ni na trenutak kada je u pitanju moja žena. Tako da i kad sam na poslu, ja mislim na nju. Kada se vraćam kući s posla i uđem u kuću, ja požurim da što prije pogledam u ženu. Kada sam u društvu s gostima, ostavljam ih i ulazim kod svoje žene da je vidim. Ljubomoran sam na nju više nego što treba, moja ljubomora je neprirodna i veoma često s njom spolno općim. Postalo je tako, kao da ona upravlja mnome. Kada uđe u kuhinju, ja uđem za njom, kada ude u spavaću sobu, ja sam za njom, kada ode da pomete sobu i očisti je, ja sam za njom. Ne znam šta mi se to desilo. Što god ona zatraži od mene, ja požurim da to što prije izvršim..."

Proučio sam ajete iz Allahove Knjige na posudu s vodom i naredio mu da pije iz te posude i da se kupa tri sedmice, a zatim da mi navrati. Poslije naznačenog vremena došao je kod mene i rekao da se njegov problem smanjio, ali da nije potpuno nestao. Ponovio sam liječenje.

Hvala Allahu, čovjek je izliječen. Nema snage ni moći osim u Allaha.



Predprošli četvrtak dobio sam poziv kasno navečer. Nemam običaj javljati se u kasne sate osim poznanicima ali Allah je htio da se na taj poziv javim. "Halo." - odgovorio sam na poziv. "Selam alejkum, jel´ Ajdin?" - upitala je žena sa druge strane. "We alejkumu selam sestro, Ajdin je, kakva je nevolja pa me zovete u ova doba?"- odgovorio sam. "Pomozite, ne znamo šta nam je činiti. Bili smo kod (tog i tog) učača i učio je mojoj snahi oko 20-ak munuta i poslao nas je kući, dao nam je neku vodu da pije i da se kupa. Evo nje na podu baca se i udara nogama, nije sva svoja. Nešto priča ali mi ne razumijemo ništa." - uplašeno je plakala starija žena (svekrva). "Dajte mi je na telefon, proučit ću joj dovu Poslanika, s.a.v.s., za izlječenje, a ako se nakon toga ne smiri dovedite mi je"- odgovorio sam. Počeo sam učiti i žena ušuti da sam pomislio da su uz Allahovu pomoć džini napustili njeno tijelo, međutim krupni glas je odgovorio:´Šta učiš? Ko si ti? Šta želiš?" "Bismillah, želim da napustite njeno tijelo ili ćete snositi posljedice na ovom a teško se vama na onom svijetu. Još ćete dobiti i fizičke batine ako ne poslušate, a ja sam vam iskreni savjetnik." - povikao sam na nju/njih. Djevojka je nastavila sa reakcijama pa sam zatražio da mi ju dovedu. Pošto sam ja u Zavidovićima a oni iz Sarajeva, put je potrajao. Došli su oko 23h a djevojka je imala reakcije već ispred vrata. Uveli smo je u pratnji muža i svekrve. Obratio sam joj se grubim glasom:" Dajem vam 2 minute da napustite tijelo inače će biti "degenek", učit ćemo kur´ansku rukju dok vas Kur´an bereketom ne spali. Vama nije dozvoljeno da bihuzurite ljude i griješite a Allah je konačan sudac. Bojte se Allaha i stajanja pred Njim! Bojte se Sudnjeg Dana i polaganja računa" Bojte se Džehennema i Vatre koja se ne gasi!" Bojte se kazne koja vječna je". Reakcije su se povećavale i povećavale. Stomak je počeo da se puše, oči su pocrvenile, počela je povraćati ... Nakon dvije minute zatražio sam od njena muža da je položi na pod i pokrije njenu glavu peškirom jer nije mogla da zatvori oči. Stalno je razgledala po sobi i praveći se da me ne primjećuje. Svaki put kad pogled treba pasti na mene skrene ga u stranu. "Nemoj molim te," - jaukala je. "Dao sam vam dvije minute, oglušili ste se na moj savjet, sad vam je degenek"- odbrusio sam. Počeo sam sa učenjem kur´anskih ajeta i blagim pritiscima na rupicu ispod ademove jabučice na vratu (pritiskao sam patentnom olovkom). Jedan moj dobri brat kazao mi je da blagim pritiscima na tu tačku kod žena džinu se onemogući disanje i počne da moli za pomoć jer se može desiti da se uguši... Nakon ajeta iz sure Beqare koji govori od sihru žena je počela da povraća, a primijetno je bilo puhanje stomaka. Mnogo joj je smetao miris miska. "Bismillah, koliko vas ima?" - upitao sam. "Ja želim izaći ali ne znam kako, nedaju mi!"- začu se glas. "Izađi niko ti ne brani ali prije toga razveži sve spletke i izbaci sihr" - rekao sam. "Ne mogu. Sihr ima svoga čuvara." - odgovorio je. "Možeš i hoćeš, jel´ tako."- kazao sam. "Kako?"- upitao je. "Da bi uspio potrebno je da prije toga nešto učiniš dobrovoljno, niko te ne sili, a ako odbiješ to je tvoje pravo i tvoj izbor" - kazao sam mu. "Hoću, uradiću sve samo da izađem, ja se bojim Allaha." - odgovorio je. Počeo sam plakati, srce me je stezalo. Misli su me potiskivale. Kako smo se udaljili od vjere, od Dragog Allaha. Kako se bića iz nevidljivog svijeta (džini) boje Allaha na mali znak opomene a kako smo mi (ljudi) tvrdih srca. "Ponavljaj zamnom," (izgovorio sam šehadet i on je ponovio). "Čekaj!", - povikao je. "Šta je?" - odbrusio sam, odveć pospan (bilo je skoro ponoć). "I ova dvojica su slušali šta smo pričali. I oni žele da izgovore isto. Žele da postanu muslimani. Shvatili su da je pogrešno to što su uradili." - povikao je. "Neka je hvala Allahu. Ponavljajte zamnom..." - odgovorio sam. "Sada ste muslimani i obaveza vam je da napustite ovu sestru, da izbacite sihr i da se iskreno pokajete Allahu s.w.t., za ovaj zulum i Allah će vam oprostiti shodno vašoj iskrenosti." - provazio sam. Žena je počela povraćati i nakon nekoliko trenutaka se smirila. Podigla se i sjela na sećiju misleći da je sve gotovo. Bila je umorna i skrhana. Bilo mi je sumnjivo jer je i dalje skretala pogled sa mene. Ustao sam i nasuo joj vode ali nisam kazao kakva je to voda. "Bujrum, osvježi se." - kazao sam joj. Ugledala je vodu i počela se odmicati od nje. "Popij, ne boj se. To je obična voda na koju je naučena sura Al Beqara i Jasin, sureta za spaljivanje džinna. Slobodno se napij, tu vodu pije i kod mene hanuma i djeca." - kazao sam joj. Počela je ponovo plakati i znao sam da je sve bila varka. I sumnjao sam da će tako biti. Nije me iznenadilo... "Ja nju Volim!" - uzviknuo je. "Ona ne voli tebe!" - odbrusio sam. "Ona ima svog muža, njega voli"... "On njoj ne treba, ja sam joj dovoljan" - povikao je. "Njoj je dovoljan samo Allah, a muž kod nje ima najviše prava. Ti si tu parazit i ne možeš se zadržavati. Izlazi Allahov neprijatelju iz pokornosti Allahu i Njegovom Poslaniku." - kazao sam. "Izaći ću, ali ću se ponovo vratiti"- kazao je. "To ti ne može niko zabraniti, ali znaj opet ćeš meni doć" - smireno sam mu odgovorio. "Ne želim te vidjeti nikad više u životu" - povika. "Niko te nije tjerao ni sad da mi dođeš. Ovdje nisi dobro došao i u ovu kuću nemaš bujruma. Sada izađi i odlazi neprimijećen". - kazao sam. Žena se ušuti i naglo probudi. Kao da se ništa nije desilo. Ponovio sam joj rukju ali sada sa većim brojem ponavljanja ajeta sihra i kažnjavanja. Ponovili smo rukju i sutradan u Sarajevu. Otišla je sa svojom porodicom zadovoljna i sretna. Elhamdulil lah, u subotu ista porodica dolazi na rukju ali čisto informativno. Žena se osjeća dobro. Počela je klanjati (nije do sada) i ima nijjet da se pokrije. Neka je hvala Allahu, na uputi i zdravlju.

Ajdin Mušić

Sihr priviđanja ili obmane

Uzvišeni je rekao:
"O Musa, rekoše oni, hoćeš li ti, ili ćemo mi baciti?" "Bacite vi" - reče on. I kada oni baciše, oči ljudima začaraše i jako ih prestrašiše i vradžbinu veliku prirediše. I Mi naredismo Musau: "Baci stap svoj!" - i on odjednom proguta sve ono čime su oni bili vradžbinu izveli. I tako istina na vidjelo izbi i pokaza se da je bilo lažno ono što su oni priredili. I tu oni bijahu pobijeđeni i ostadoše poniženi, a čarobnjaci se licem na tle baciše.

"Mi vjerujemo u Gospodara svjetova" - rekoše. "Gospodara Musaova i Harunova." (El-E'raf, 115 - 122)

"O Musa, - rekoše oni - hoćeš li ti ili ćemo mi najprije baciti?" "Bacite vi!" - reče on - i odjednom mu se pričini da se konopi njihovi i štapovi njihovi, zbog vradžbine njihove, kreću, i Musa u sebi osjeti zebnju." (Ta ha, 65 - 66)

Simptomi sihra obmane

1. Čovjek vidi nepomične stvari kako se kreću, a pokretne vidi stabilnim i nepomičnim.

2. Malog vidi velikim, a velikog malim.

3. Sve stvari vidi u suprotnom obliku, kao što su ljudi u doba Musaa vidjeli štapove kako se kreću, a oni se u stvari nisu kretali.

Kako nastaje sihr obmane?

Sihirbaz predstavi nešto što ljudi poznaju, zatim izgovori riječi u vidu idolopokloničkih gatanja i nevjerničkih tajnih zapisa, potpomažući se šejtanima. Potom ljudi vide stvari onakvim kakve one u stvari nisu.

Pričao mi je jedan čovjek da je vidio sihirbaza kako je stavio pred njih jaje, zatim ga je začarao i vidio jaje kako se velikom brzinom okreće. Drugi mi je pričao da je vidio sihirbaza kako je donio dva kamena, a zatim je izgovorio tajne riječi, kad ono ta dva kamena se bodu kao da su ovnovi. Ovo sve izvode sihirbazi pred ljudima, ili radi izmamljivanja njihova imetka ili radi zastrašivanja i čuđenja. Ponekad sihirbaz ovu vrstu sihra kombinuje sa drugim vrstama. Tako da u sihru razdvajanja kojeg smo već spomenuli, muž vidi svoju lijepu ženu u ružnom liku, dok u ljubavnom sihru vidi suprotno. Ova vrsta sihra se razlikuje od onoga što se zove mađioničarstvom, a koje se zasniva na brzim pokretima ruke.

Uništenje sihra obmane

Uništenje sihra obmane se vrši svim onim čime se tjeraju šejtani, kao što je: ezan, učenje Ajetul-Kursijj, propisani zikr kojim se tjera šejtan i bismilla. Uvjet je da čovjek bude pod abdestom.

Ako se ovo učini a ne uništi sihr, onda je to mađioničarski trik koji se zasniva na skrivanju ruke, a ne sihir.

Praktični primjer uništenja sihra obmane
Sihirbaz čini da se Mushaf vrti ukrug

U jednom selu je sihirbaz pred ljudima izvodio svoju vještinu. Omotao je Mushaf koncem na kome je bila sura Ja-sin, a onda je zavezao koncem i ključ. Digao je Mushaf i okačio ga o konac. Izgovorio je tajne riječi i naredio Mushafu da se okreće udesno i Mushaf se okretao udesno čudnim i brzim pokretom. Zatim je rekao Mushafu da se okreće ulijevo i Mushaf se okrenuo i počeo se ubrzano okretati ulijevo. Sihirbaz pri tome nije pomicao svoju ruku. Svijet ga je vidio dosta puta kako to čini. Umalo da je tim obmanuo narod i odveo ga u iskušenje u pogledu vjere. Kod svijeta preovladava mišljenje da šejtani ne mogu da dodirnu Mushaf.

Kad sam saznao za njega, otišao sam sa još jednim mladićem do njega. Tada sam radio u osnovnoj školi. Izazvao sam ga pred ljudima da izvede istu scenu sa Mushafom. Izveo je i ljudi su se začudili. Donio je i konac i čvor na kome je ispisan Ja-sin i objesio ga na ključ. Ključ je držao u ruci. Tada sam dozvao svog druga i rekao mu:

"Sjedi na jednu stranu, uči Ajetul-Kursijj i ponavljaj je."

Ja sam sjeo na drugu stranu naspram ljudi i u sebi učio Ajetul-Kursijj. Ljudi su posmatrali scenu. Kada je sihirbaz završio sa izgovaranjem tajnih riječi, rekao je Mushafu: "Okreći se udesno." Ali se Mushaf nije okretao! Ponovio je izgovaranje tajnih riječi, a zatim ponovo rekao Mushafu: "Okreći se udesno!" Ali se Mushaf nije okretao. Allah ga je ponizio pred svijetom. "Allah će pomoći onoga ko Njega pomaže." (El-Hadždž, 40)

Propao je njegov ugled pred ljudima. Hvala Allahu Jedinom, u Njega treba imati povjerenje i na Njega se oslanjati.

Sihr ludosti

Haridž ibnus-Salt prenosi od svoga amidže da je otišao Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, i primio Islam. Na putu od njega je naišao pored ljudi kod kojih je vidio ludog čovjeka okovanog željezom. Njegova porodica reče:"Rečeno nam je da je ovaj vaš drug došao s dobrom pa ima li nešto čime biste ga mogli izliječiti?" Proučio sam mu Fatihu i ozdravio je. Dali su mi zbog toga stotinu ovaca. Došao sam Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, i obavijestio ga šta mi se desilo, pa mi je rekao: "Da li si rekao nešto drugo osim toga što si učio?" Ne, - rekao sam. On reče: "Uzmi ih. Teško onome ko uzme nešto za neispravnu rukju, ti si uzeo za ispravnu rukju."

U drugom rivajetu se prenosi: "Učio mu je Fatihu tri dana, ujutro i navečer. Kad god bi je završio sakupio bi zrak i puhnuo"
Hadis prenosi Ebu Davud u poglavlju "Et-tibb" pod brojem 19, a Nevevi kaže da je vjerodostojan i bilježi ga u djelu "El-Ezkar, 87".
Simptomi sihra ludosti - odsutnost duha, smetenost i velika pospanost,

- nejasan smušen govor,

- netremično gledanje u jedno mjesto,

- nemogućnost ustrajnosti u jednom poslu,

- u nekim momentima na njegovom licu se pokaže da ne zna gdje ide, a ponekad spava na pustim mjestima gdje niko ne zalazi.

Kako nastaje sihr ludosti?

Džin koji je zadužen za sihr ulazi u opsihrenu osobu i stacionira se u njegovom mozgu, kako mu je naredio sihirbaz. Zatim vrši pritisak na centre u mozgu i to naročito one koji imaju funkciju razmišljanja, sjećanja ili ponašanja. U tom momentu na opsihrenoj osobi se pokazuju simptomi koje smo već ranije naveli. Osoba koja je opsihrena u većini slučajeva je svjesna svega šta se dešava sa njenim tijelom, ali nema nikakvu kontrolu. Rijetko se desi da se osoba ne sjeća ničega.

Praktični primjer liječenja sihra ludosti

Jedan naš brat mi je doveo svog sestrića i njegovu majku. Dječak je imao noćne more i čak je i na javi nekad vidio određene likove. Mislio sam da je u pitanju klasični slučaj naslijeđenog sihra ili napada s majke. Učeći im rukju ustanovio sam da nijedno nemaju nikakvih simptoma niti sihra niti opsjednutosti. Pomislio sam da izmišljaju tek onako, da su sebi umislili da imaju nešto. Ali, kroz razgovor sam shvatio šta je u pitanju, a Allah zna najbolje. Dječak je sa starijim bratom volio gledati horor filmove. Prikazivanja su počela nakon nekog vremena od početka tih njihovih kasnih seansi. Dječak se naravno plašio gledajući filmove ali ipak nije htio da odustane jer je htio da pokaže hrabrost. Vjerovatno su to neki džinni shvatili i, naravno, želeći da ga još više isprepadaju počeli su mu se prikazivati u liku onih stvari koje je gledao i kojih se bojao. Dao sam mu lakšu terapiju za zaštitu i rekao da to ne smije gledati. Nakon toga su se događaji, elhamdulillah, normalizovali.

Kurra hafiz Admir Husić

Sihr nemarnosti, tromosti i ljenosti - neaktivnosti

Simptomi sihra ljenosti:

- želja za samoćom,

- potpuna povučenost u sebe,

- konstantna šutnja,

- odvratnost prema susretima,

- duševna odsutnost,

- stalna bol,

- smirenost, nepokretnost i konstantna ljenost.

Kako nastaje sihr ljenosti?

Sahir šalje džina u osobu kojoj želi sihr i naređuje mu da se instalira u njegovom mozgu i da izazove povučenost i izoliranost. Džin kreće ka izvršenju onoga što se traži od njega i tada se pojavljuju simptomi koje smo gore spomenuli, ovisno o jačini ili slabosti džina koji je zadužen za sihr.

Praktičan primjer sihra ljenosti

Danas sam na ruqju primio brata i sestru. Ona nije mogla da ostane trudna a on samo kao mahrem. Na njoj su se primijetile reakcije ali nista posebno, pa sam ju uputio na ibadet, terapiju i dovu prije bračnog odnosa. Njezin brat mi se požalio na bol u desnoj ruci i uplakanost. Zatražio sam da sjedne naspram mene na koljena. Uhvatio sam ga za žilu (živac) između palca i kaži-prsta i za trapezoid. Učio sam ajete ruqje a on je plakao kao malo dijete. Stiskao je šaku a osjetio sam ljutnju u njegovim uzdisajima i snagu u njegovoj ruci. Nije prošla minuta ušutio je i progledao vidno uplašen. Tresao se od straha... Priznao mi je da je bio u zatvoru, u lošem društvu, roditeljima neposlušan itd... Zagrlio me i kazao:" Imao sam bol kraj srca ali osjetio sam kao da ga neko uze i odnese, kao da mi je tona kamena spala sa srca". Zarekao se da ce ići u džamiju, klanjati beš vakat, izabrati lijepo društvo, majci poslušan biti... Plakao je od radosti a ja radostan i zahvalan Gospodaru dž,š, što ga izliječi. Upravo takvi i slično slučajevi gdje ljudi shvate i dođu Tobe, promijene svoj život za 180^C, tvojim sebebom (uzrokom) vrate se vjeri i pokornosti Allahu dž,š, jeste nešto što svakog raqiju održava u poslu koji radi.

Ajdin Mušić

Drugi Primjer

Već duže vrijeme učimo rukju jednom bratu, fin i hairli insan. Neka je hvala Allahu vratio se u potpunosti vjeri. Osoba koja nije znala za namaz osim Bajram namaz a o ostalim da i ne pričam, sada ne propušta ni sunnete a kamoli farze. Redovan je u džematu. Pedantan u učenju zikra i studiranju. Njegov sihr bio je da nikada ne završi započeti fakultet. Mnogo se napatio. Prilikom učenja studija plakao. Jednostavno kazano nikako ga nije išlo. Prvi put na rukju je otišao prije nekih 3 godine i pokazao je reakcije. Od tada njegov život je zaokrenut za 180 stepeni. Ima dvije noći kako sam mu ja učio rukju i imalo se šta i pogledat i poslušat. Uvijek kažem Allah najbolje zna jer stvari džinsko- šejtanske su nevidljive i zaključke donosimo na osnovu vanjskih pokazatelja a one često znaju biti varljive. U tijelu su bila 4 džina. Razgovor sa prvim tekao je ovako: Ja: Selamun alejkum, u ime Allaha kaži kako se zoveš? On: Bilal. Ja: Bilal? Jesi li musliman? On: Jesam. Ja: Zar muslimani smiju biti nepokorni svome Stvoritelju Allahu, dž.š.? On: Ne smiju. Ja: Pa kako kažeš da ne smiju a ti si nepokoran. Djelo koje radiš svjedoči tvojoj nepokornosti. On: Ja sam primoran da ovo radim. Ja: Niko te ne može primorati da radiš nešto što ne želiš. On: Bojim se. Ja: Allaha je najpreče da se bojiš! On ti je život dao; On će ti i smrt dati. Izađi iz pokornosti Allahu, dž.,š., i pokaj se za grijehe. On: Čekaju me vani. Ubit će me. Ne smijem. Ja: Kada god sretneš nekog ko ti želi zlo kaži: Allahu Ekber glasno i Allah će te zaštiti ako si iskren. On: Gdje da se sakrijem? Ja: Imaš džamiju u blizini. Uđi i sakrij se. Džamija je Allahova kuća i tamo si siguran. Kaj se Allahu za svoje grijehe. On: Izaći ću. Ja: Izađi sa selamom i molimo Allaha da ti oprosti. On: Es selamu alejkum, odlazim a ostaju još tri samo da znaš. Ja: Allah ti se smilovao ako si iskren, izađi a mi ćemo se obračunati sa ostalima. Ve alejkumu selam... Ja: Drugi neka se javi! Es selamu alejkum... Kako se zoveš, i koje si vjere? On: Kristijan i katolik sam. Ja: Molim Allaha da te uputi. Zašto si tu? On: On (brat) mora umrijeti! Ja: Samo Allah daje život i smrt a nikako vi. On: (počeo plakati) Ali ja ovdje nisam svojom voljom. Natjeran sam. Ja: Niko te ne može natjerati da radiš nešto što ne želiš. Izađi i ostavi ovog momka na miru. On: Želim da primim islam. Naučio sam od njega mnogo o islamu. Ja: Allahu Ekber. To uradi srcem i budi iskren, Allah će ti oprostiti grijehe. (ponovio je zamnom šehadet). Izađi sa selamom i idi za onim prije tebe. On: Es selamu alejkum.... Ja: treći neka se javi! Es selamu alejkum... Kako se zoveš i koje si vjere? On: Dalibor i katolik sam. Ja: Molim Allaha da te uputi. Zašto si tu? On: Rekao ti je onaj prije mene. I ja odlazim a ostat će još jedan... (smirio se brat...) Treći: Šuti višeee! Povikao je na mene. Ja: Ko si ti? Koje si vjere? On: Jevrej sam! Zavezan sam sihrom. Ja: Jehud... On: Jehud i zovem se Tehud... Ja: Gdje je sihr? On: U njemu i star je. Na ovo sam natjeran i ne sviđa mi se što radim. Ja: Ko je napravio sihr? On: Komšinica na unutricu od životinje. Pojeo ga je u piti. Ja: Je li ona sihirbaz ili je "kupila" sihr? On: Ona je sihirbaz! Jaka je. Upoznala se sa Iblisom. Ja: Ko ju je naučio sihru? On: Njen svekar! Ja: Kako ćemo provjeriti tvoju tvrdnju. Kako ćemo joj stati u kraj. On: Nikako. Dobro skriva. Jaka je i na sve spremna. Kazat ću ti kako ćeš je oslabiti. Ja: Kako? On: Uzmi vode, nauči na nju i stavi kostusa. Uzmi soli i to sve pomiješaj. Pospi to po međi i okolo svoje kuće. So uzmi i stavi na ćoškove njive. Oslabit ćeš je ali nećeš uništiti. Ja: Allah te uputio... Sada ćemo prekinuti jer sam umoran i kasno je. Izađi prije sljedeće rukje i izbazi sav sihr... Dozvao sam brata i uradili smo kako je kazano... Znali smo od prije da je ta osoba spremna na sve (saljevala je stravu) i dolazio je narod da "zapiše"... Na kraju, neka je hvala Allahu, s.w.t., na neizmjernim blagodatima.

Ajdin Mušić

Treći Primjer

Već duže vrijeme učimo rukju jednom bratu, fin i hairli insan. Neka je hvala Allahu vratio se u potpunosti vjeri. Osoba koja nije znala za namaz osim Bajram namaz a o ostalim da i ne pričam, sada ne propušta ni sunnete a kamoli farze. Redovan je u džematu. Pedantan u učenju zikra i studiranju. Njegov sihr bio je da nikada ne završi započeti fakultet. Mnogo se napatio. Prilikom učenja studija plakao. Jednostavno kazano nikako ga nije išlo. Prvi put na rukju je otišao prije nekih 3 godine i pokazao je reakcije. Od tada njegov život je zaokrenut za 180 stepeni. Ima dvije noći kako sam mu ja učio rukju i imalo se šta i pogledat i poslušat. Uvijek kažem Allah najbolje zna jer stvari džinsko- šejtanske su nevidljive i zaključke donosimo na osnovu vanjskih pokazatelja a one često znaju biti varljive. U tijelu su bila 4 džina. Razgovor sa prvim tekao je ovako: Ja: Selamun alejkum, u ime Allaha kaži kako se zoveš? On: Bilal. Ja: Bilal? Jesi li musliman? On: Jesam. Ja: Zar muslimani smiju biti nepokorni svome Stvoritelju Allahu, dž.š.? On: Ne smiju. Ja: Pa kako kažeš da ne smiju a ti si nepokoran. Djelo koje radiš svjedoči tvojoj nepokornosti. On: Ja sam primoran da ovo radim. Ja: Niko te ne može primorati da radiš nešto što ne želiš. On: Bojim se. Ja: Allaha je najpreče da se bojiš! On ti je život dao; On će ti i smrt dati. Izađi iz pokornosti Allahu, dž.,š., i pokaj se za grijehe. On: Čekaju me vani. Ubit će me. Ne smijem. Ja: Kada god sretneš nekog ko ti želi zlo kaži: Allahu Ekber glasno i Allah će te zaštiti ako si iskren. On: Gdje da se sakrijem? Ja: Imaš džamiju u blizini. Uđi i sakrij se. Džamija je Allahova kuća i tamo si siguran. Kaj se Allahu za svoje grijehe. On: Izaći ću. Ja: Izađi sa selamom i molimo Allaha da ti oprosti. On: Es selamu alejkum, odlazim a ostaju još tri samo da znaš. Ja: Allah ti se smilovao ako si iskren, izađi a mi ćemo se obračunati sa ostalima. Ve alejkumu selam... Ja: Drugi neka se javi! Es selamu alejkum... Kako se zoveš, i koje si vjere? On: Kristijan i katolik sam. Ja: Molim Allaha da te uputi. Zašto si tu? On: On (brat) mora umrijeti! Ja: Samo Allah daje život i smrt a nikako vi. On: (počeo plakati) Ali ja ovdje nisam svojom voljom. Natjeran sam. Ja: Niko te ne može natjerati da radiš nešto što ne želiš. Izađi i ostavi ovog momka na miru. On: Želim da primim islam. Naučio sam od njega mnogo o islamu. Ja: Allahu Ekber. To uradi srcem i budi iskren, Allah će ti oprostiti grijehe. (ponovio je zamnom šehadet). Izađi sa selamom i idi za onim prije tebe. On: Es selamu alejkum.... Ja: treći neka se javi! Es selamu alejkum... Kako se zoveš i koje si vjere? On: Dalibor i katolik sam. Ja: Molim Allaha da te uputi. Zašto si tu? On: Rekao ti je onaj prije mene. I ja odlazim a ostat će još jedan... (smirio se brat...) Treći: Šuti višeee! Povikao je na mene. Ja: Ko si ti? Koje si vjere? On: Jevrej sam! Zavezan sam sihrom. Ja: Jehud... On: Jehud i zovem se Tehud... Ja: Gdje je sihr? On: U njemu i star je. Na ovo sam natjeran i ne sviđa mi se što radim. Ja: Ko je napravio sihr? On: Komšinica na unutricu od životinje. Pojeo ga je u piti. Ja: Je li ona sihirbaz ili je "kupila" sihr? On: Ona je sihirbaz! Jaka je. Upoznala se sa Iblisom. Ja: Ko ju je naučio sihru? On: Njen svekar! Ja: Kako ćemo provjeriti tvoju tvrdnju. Kako ćemo joj stati u kraj. On: Nikako. Dobro skriva. Jaka je i na sve spremna. Kazat ću ti kako ćeš je oslabiti. Ja: Kako? On: Uzmi vode, nauči na nju i stavi kostusa. Uzmi soli i to sve pomiješaj. Pospi to po međi i okolo svoje kuće. So uzmi i stavi na ćoškove njive. Oslabit ćeš je ali nećeš uništiti. Ja: Allah te uputio... Sada ćemo prekinuti jer sam umoran i kasno je. Izađi prije sljedeće rukje i izbazi sav sihr... Dozvao sam brata i uradili smo kako je kazano... Znali smo od prije da je ta osoba spremna na sve (saljevala je stravu) i dolazio je narod da "zapiše"... Na kraju, neka je hvala Allahu, s.w.t., na neizmjernim blagodatima.

Ajdin Mušić

Sihr bolesti

Simptomi

1. Stalan bol u jednom od udova,

2. Periodični napadi (živčani grčevi),

3. Paraliza nekog od dijelova tijela,

4. Prestanak rada nekog od čula.

Želim da napomenem da su neki od ovih simptoma slični simptomima izazvanih fizičkom bolešću tjelesnih organa. Da bismo ih razlikovali, to ćemo postići učenjem rukje nad bolesnikom, pa ako bolesnik prilikom slušanja rukje osjeti nesvjesticu, ili vrtoglavicu, ili drhtavicu, ili glavobolju, ili tresenje u djelovima tijela, ili bilo koju promjenu na tijelu, onda se kod njega radi o bolesti koju smo već spomenuli. Ako nema tih osjećaja, onda je kod njega u pitanju bolest tjelesnih organa, i treba se liječiti kod ljekara.

Kako nastaje sihr bolesti?

Poznato je da je mozak kontrolor nad čitavim tijelom u smislu da svako ljudsko čulo ima svoj centar u mozgu odakle prima uputstva. Kada približimo prst vatri, on veoma brzo šalje znak centru čula u mozgu iz kojeg mu dolazi naredba da se brzo udalji od izvora opasnosti i ruka bi se udaljila od vatre. To je lijepo prikazano ovim ajetom: "To je Allahovo djelo, a pokažite mi šta su drugi mimo Njega stvorili." (Lukman, 11)

Kada čovjek bude pogođen sihrom bolesti, džin se stacionira u mozgu kod centra za koji je zadužen od strane sihirbaza. On se učvrsti u centru sluha ili vida ili centru za pokretanje ruke ili noge. Tada je organ u jednom od slijedeća tri stanja:

1. Allahovom moći džin onemogući dolazak uputstava za organ te tako dotični organ ne može funkcionisati. Bolesnik oslijepi ili ogluhne ili zanijemi ili mu se paralizuje dio tijela.

2. Nekad džin onemogući dolazak uputstava iz mozga, a ponekad ih dozvoli, pa se desi da određeni organ nekad funkcioniše, a nekad ne.

3. Nekad džin učini da mozak šalje veoma brza i neprestana uputstva bez povoda, pa se desi da se organ ukruti i ne može se kretati iako pri tome nije paralizovan.

Uzvišeni Allah kaže o sihirbazima: "...oni nikome bez Allahove dozvole nisu mogli naštetiti."

Time je potvrdio da je moguće da sihirbaz nanese štetu opsihrenom, ali ju je uslovio Svojom voljom, i tome se ne treba čuditi. Veliki broj ljekara nisu nikada mogli priznati niti povjerovati sve dok nisu svojim očima vidjeli brojna stanja ovakvih bolesti. Tada su morali povjerovati i predati se Allahovom emru (Moćnom i Uzvišenom).

Jedne prilike sam razgovarao sa ljekarem u vezi sihra i postojanja džinnskog svijeta i o njihovom djelovanju na ljudsku psihu. Taj ljekar nije osoba koja vjeruje u postojanje Boga, ali nije ni odbacio ovaj način liječenja. Glavni povod mog razgovora bio je vezan za krvotok. Naime, kod učenja rukje postoji i način puštanja krvi u nekom dijelu tijela, gdje se od džinna traži da donese u neki dio tijela (obično u neki prst ruke ili noge) ono što je prouzrokovao svojim boravkom i kada se ubode iglom u taj prst, pojavljuje se mlaz krvi koji može ići u daljinu i do 2 metra (nekada više nekada manje) i koje može da potraje i do 15-tak minuta, naravno ne sam nego uz stisak tog dijela prsta. On to nije mogao da prihvati za istinu, pa ovom prilikom pozivam sve ljekare, da prisustvuju jednom takvom činu i da pokrenu istraživanje po tom pitanju.

Praktični primjeri liječenja sihra bolesti
BABO!!! I MI SMO TVOJA KRV  U ime Allaha, s.w.t., Sa Njegovim Imenom počinjemo i završavamo svaki posao. Samo Njega molimo za Pomoć jer ako nam On ne ukaže pomoć ko nam pomoći može... Neka je salavat i selam na Negova Poslanika, Njegova i našega Miljenika, Muhammeda, s.a.w.s., na njegovu časnu porodicu, na vrle i čestite ashabe... Odavno čovjek teži i biva pohlepan i proklet za imetkom. Da neki ljudi (čitaj neljudi) ne biraju sredstva i da gaze leđa čak i vlastite porodice kazuje vam moj sljedeći doživljaj: Skoro sam bio na rukji kod jedne vrlo čestite porodice. Majka i dvoje djece, samohrana majka... Imali su vidno narušeno zdravstveno stanje. Majka je imala probleme unutrašnjih organa, sin vidno psihiči bolestan a ni kćer nije mnogo toga obišlo. Kako imam običaj popričat prije i poslije rukje sa ljudima tako sam uradio i sada. Priča se zasniva na sljedećem: Majka je mnogo truda i zalaganja uložila zajedno sa svojim od već bivšim mužem u materijalno zbrinjavanje. Kupili su stan, počeli sa izgradnjom kuće, neke radnjice otvorili i tako planirali dočekati smrt ne želeći se brinuti za svoju djecu. Kako im je to bio drugi brak ulagali su napor da na tome i ostane. Međutim nije išlo sve kako je se i planiralo. Čovjek je imao dijete iz prvog braka i sva sredstva koja bi zajedno stekli davao njemu, ulagao u njega a ono dvoje djece nije „gledao“. Najgore stvari su se počele događati kad je se kćerka odlučila pokriti. Nije ju mogao smisliti i htjeo ju je istjerati iz stana. Danas to dvoje žive odvojeno ali on jasno priznaje i ne libi se kazati otvoreno:“ Ja ti pravim SIHR“!!! Čudne stvari ispred ulaznih vrata, čudna zemlja po autu... samo su neke čudne stvari koje već godinama gledaju. Počelo je da pucketa po stanu, stvari su počele iz čista mira spadati, zdravstveno stanje se iz dana u dan pogoršava, sin je od već teški psihički bolesnik... Torture oko imovine se konstantno dešavaju do te mjere da pravi sihr kako bi ih istjerao iz stana kojeg namjerava dati svom sinu... I tako je to samo dio koje sam uspio zapamtiti a koje mi je majka kroz suze i vidno narušenog zdravlja ispričala. Proučio sam im rukju i dao terapiju... Sada dovim Allahu, s.w.t., da im olakša i da zdravlja. I vi dovite za njih!!! Učač šerijatske rukje: Ajdin ef. Mušić

Sihr krvarenja

Kako nastaje sihr krvarenja?

Ovaj sihr se dešava isključivo kod žena. U ovom slučaju sihirbaz pošalje džina ženi za koju je sihr tražen, i naredi mu da joj uzrokuje krvarenje. Džin ulazi u ženu i kreće se njenim venama, zajedno sa krvlju. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: "Šejtan kola ljudskim tijelom kao što krv kola."

Kada džin dospije u venu materice, probije je i iz nje poteče krv. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je Hamni bintu Džahs, kada ga je pitala o istihazi, rekao: "Istihazu uzrokuje šejtanski udarac."

U drugoj verziji se kaže:
"To je krv iz vene, a ne menstruacija."

Iz ove dvije verzije vidljivo je da je istihaza udarac šejtana u venu materice.

Šta je to sihr krvarenja?

Islamski pravnici ga zovu istihazom, a ljekari krvarenje.

Ibnu Esir je rekao: "Pod istihazom se podrazumijeva krvarenje nakon redovne menstruacije."

Krvarenje može trajati mjesecima, sa različitim intenzitetom.

Sihr odgađanja ženidbe (udaje)

Kako nastaje sihr odgađanja ženidbe?

Pokvaren i zavidan čovjek ode kod odvratnog sihirbaza i traži od njega da napravi sihr kćeri neke osobe kako se ona ne bi udala. Sihirbaz zatraži njezino ime, ime njene majke i neku ličnu stvar, te zaduži jednog ili više džina ovim sihrom. Džin od tada neprestano prati djevojku dok ne nade pogodan trenutak da uđe u nju. Prilika mu se pruža u jednom od četiri već spomenuta stanja:

1. veliki strah,

2. jaka srdžba,

3. velika opuštenost (nemar) u vjeri,

4. odavanje strastima.

Džin ima dvije mogućnosti:

- da uđe u djevojku i učini da ona osjeti tegobu prilikom svake bračne ponude zbog čega je ona odbija.

- da ne bude u stanju ući u nju pa joj pravi spletke izvana. Tako muškarcu prikaže da je ona ružna i ubacuje mu razne loše misli. To isto radi i sa djevojkom. Tako će svaki mladić koji ponudi brak ovakvoj djevojci odustati, iako u početku pristane. Nakon nekoliko dana preispita se, a to preispitivanje pod šejtanskim je uticajem. U teškim slučajevima ovakvog sihra naći ćemo da muškarac, samo što prekorači kućni prag opsihrene djevojke, osjeti jaku tegobu i život mu se učini tako crnim da se više ne vrati da je traži. U tom periodu džin povremeno izaziva jake glavobolje kod djevojke.

Simptomi ovog sihra

- povremena glavobolja koja ne prestaje sa uzimanjem medicinskog lijeka,

- jaka tegoba u predjelu prsa, naročito poslije ikindije pa do kasno u noć,

- viđenje zaručnika u ružnom liku,

- često razmišljanje (psihička odsutnost),

- nemiran san,

- u nekim slučajevima se javlja stalan bol u želucu,

- bol u krstima.

Praktični primjer liječenja sihra odgađanja ženidbe

Danas sam imao neobično i ružno iskustvo prilikom rukje. Jedan dobar brat bori se protiv sihra već nekoliko mjeseci i ima jake reakcije (nasrće i hoće udarit učača rukje) a sve to prate strašne grimase lica i strašni glasovi prijetnje. Naime danas je doveo i svoju sestru koja je već 15 god. na biro-u i nikako da pronađe posao u svojoj struci iako je završila Ekonomski fakultet. Svaki pokušaj dobijanja posla bio je bezuspješan i svaki poslodavac u startu je odustajao od njenog zaposlenja. Nakon kraćeg razgovora počeli smo sa učenjem rukje. Obavijestio sam je da se ne obazire na brata jer će čuti raznih zvukova i da ostane pribrana i koncentrisana. Počeo sam učiti ezan a na njenom licu počele su reakcije (nekontrolisan rad očnih kapaka i suze koje teku iz sredine oka). Brat je već počeo da proizvodi zvukove, da udara po tijelu, da zamahuje prema učaču, da pokazuje crte lica (prijetnja), da se udara rukama po tijelu itd. Morao sam njega kontrolisati i spustiti da legne na pod jer je već kapao znoj sa mog čela i osjetio se umor u mom glasu. Spustio sam ga i pritisnuo koljenom na predio grudnog koša i tako se malo smirio. Ustao sam i približio se sestri učeći ajet iz sure Jasin gdje Allah govori:" Danas ćemo im usta zapečatiti, njihove ruke će Nam govoriti, a noge njihove će o onom što su radili svjedočiti". Zatim sam kazao da ukoliko je ovoj sestri napravljen sihr da ne može pronaći posao da je gurnu nazad i sestra je pala nazad na kauč. Otvorila je svoje oči i neproporcionalno kolutala očima. Počeo sam ih podsjećati na Allaha, na razlog stvaranja, na Sudnji dan, na Džehennem, na Džennet i na polaganje računa a u tom trenutku je brat skočio i svom snagom počeo udarati od pod i galamiti, plakati i prijetiti. Došao je na "sve četiri" do mojih nogu i prislonio glavu na moja koljena a sestru je "mazio" po podkoljenicama. Nakon nekoliko minuta dozvao sam da se probude, da odmore i da i ja odmorim. Džini u bratu su stali u zaštitu džina u sestri tako da sam pomislio da su u kakvom srodstvu ili da dosta znače jedni drugima. Nedugo poslije toga došli su opet ali sada sa potpuno drugim scenarijom. Oboje su stajali mirno dok sam učio rukju. Kad smo završili bilo mi je jako drago a i oni su osjećali olakšanje. Kazali su mi:" Sjećaš li se da smo ti spominjali komšinicu na koju smo sumnjali? Umrla je neki dan. Jel´ moguće da nam je ona "napravila"? Odgovorio sam:" Allah najbolje zna, vrlo je moguće jer evo ne pokazujete nikakve reakcije. Inače mnogi džinni nisu dobrovoljno u službi sihirbazu nego su tu silom. Čim prestane važiti ugovor npr. zbog smrti sihirbaza prestane i služba". Rastali smo se sa osmijehom. Neka je vječna hvala Allahu, dž., š., na svim blagodatima.

Ajdin Mušić

Liječenje uroka

(Možete naći podrobnu studiju o uroku u djelu "Ajnul-hakk" od Ahmeda ibnu Abdurrahmana Eš-šumejmirija. Iz nje sam prenio neke citate u ovom poglavlju. Obratite se na ovo djelo - veoma je korisno.)

Dokazi iz Kur'ana za djelovanje uroka

Uzvišeni Allah kaže da je Ja'kub rekao:
"O sinovi moji" - reče onda - "ne ulazite na jednu kapiju, već na razne kapije, a ja vas ne mogu spasiti od onoga što vam Allah odredi; moć pripada jedino Njemu, ja se u Njega uzdam, i neka se samo u Njega uzdaju oni koji se uzdaju!" I kad udoše oni kako im je otac njihov naredio, to im nimalo nije pomoglo da budu pošteđeni onoga što im je Allah bio odredio, jedino se ostvarila želja Ja'kubova, koju je izvršio, a on je, uistinu veliki znalac bio, zato što smo ga Mi naučili, ali većina ljudi ne zna." (Jusuf, 67 - 68)

Hafiz Ibnu Kesir, Allah mu se smilovao, u tefsiru ova dva ajeta kaže:
"Uzvišeni Allah, dželle šanuhu, govoreći o Ja'kubu, alejhisselam, kaže da je naredio svojim sinovima kad ih je spremio sa bratom Benjaminom u Egipat, da ne ulaze svi na jedna vrata, nego da se razdvoje i uđu na različita vrata, jer, kako kažu Ibnu Abbas, Muhammed ibnu Ka'b, Mudzahid, Ed-Dahhak, Katade, Es-Suddejj i drugi: "On se za njih pobojao da se ne ureknu jer su bili izuzetno lijepi, i privlačni. Urok je stvarnost i može skinuti konjanika sa njegova konja."

Njegove riječi: "...a ja vas ne mogu spasiti od onoga što vam Allah odredi; moć pripada jedino Njemu, ja se u Njega uzdam, i neka se samo u Njega uzdaju oni koji se uzdaju!", tj. ovaj savjet koji sam vam dao, ne može vas sačuvati od onoga što vam je Uzvišeni Allah odredio, jer kad Uzvišeni hoće nešto, u tome Ga ne može niko spriječiti niti zaustaviti.

"I kad uđoše oni kako im je otac njihov naredio, to im nimalo nije pomoglo da budu pošteđeni onoga što im je Allah bio odredio, jedino se ostvarila želja Ja'kubova, koju je izvršio, a on je, uistinu veliki znalac bio, zato sto smo ga Mi naučili, ali većina ljudi ne zna." (Jusuf, 68)

Kažu da je to zaštita od uroka

Iz "Tefsir Ibnu Kesir", 2/485.
Uzvišeni Allah je rekao: "Gotovo da te nevjernici pogledima svojim obore kad Kur'an slušaju, govoreći: "On je, uistinu, luda!"

Hafiz Ibnu Kesir, Allah mu se smilovao, rekao je:
"Ibnu Abbas, Mudžahid i drugi kažu: "Riječ (lejuzlikuneke) - "probadaju te" (bi ebsarihim) - "svojim očima" tj. urekli bi te očima od zavisti i mržnje prema tebi da nije Allahove, dželle šanuhu, zaštite. U ovom ajetu je dokaz da je urok očima istinit i da ima uticaja Allahovom, dželle šanuhu, voljom, kao što to potvrđuju i mnogobrojni hadisi preneseni različitim putevima." Tefsir Ibnu Kesir: 4/410.

Dokazi iz sunneta za djelotvornost uroka

1. Od Ebu Hurejre, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao:
"Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: "Urok je istina." El-Buhari: 10/203 i Muslim u "Es-Selamu" - poglavlje o medicini.

2. Od Aiše, radijallahu anha, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:
"Tražite kod Allaha utočište od uroka, jer uroci postoje." Ibnu Madže 3508, a El-Albani je za njega rekao da je sahih u "Sahihul-Džami'" 951.

3. Od Ibnu Abbasa, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:
"Urok je istina i da je išta preteklo kader, pretekao bi ga urok, pa ako od vas neko zatraži da se operete, operite se."
Tj. kada neko od nas urekne nekoga, pa mu taj dođe i zatraži da se abdesti ili okupa, da bi se ovaj poprskao tom vodom kako bi prestao urok, učinite to. (To je jedan od načina uklanjanja uroka).

4. Od Esme bint Uvejs, radijallahu anha, prenosi se da je rekla:
"O Allahov Poslaniče, Dza'ferove sinove pogađa urok, pa hoću li im zbog toga učiti rukju?" - "Uči, jer da je išta preteklo Allahovu odredbu, pretekao bi je urok." Prenosi ga Ahmed 6/438 i Et-Tirmizi: 2059, ocjenjen je kao hasen-sahih a El-Albani je u Džami'u" rekao da je sahih: 5662.

5. Od Ebu Zerra, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:
"Urok, Allahovom voljom, utiče na čovjeka sve do te mjere, da se čovjek popne na visoko mjesto i strovali se s njega" (od jačine uroka). Prenose ga Ahmed i Ebu Ja'la a El-Albani je u Džami'u rekao da je sahih, br.1677.

6. Od Ibnu Abbasa, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:
"Urok je istina i može oboriti čovjeka s visine." Prenose ga Ahmed, Et-Taberani, i El-Hakim, a El-Albani je rekao da je hasen u "Es-silsiletus-sahiha: 1250

7. Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:
"Urok uvodi čovjeka u kabur, a devu u kazan."
Tj. pogodi čovjeka, pa ga usmrti, te bude zakopan, i isto tako pogodi devu što bude uzrokom njene slabosti, te je zakolju i skuhaju njeno meso u kazanu. Prenosi ga Ebu Nu'ajm u "El-Hilje" a El-Albani je u "Sahihul-Džami'u" rekao da je hasen: 4023.

8. Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao:
"Najveći uzročnik smrti mog ummeta, poslije Allahove odredbe, je urok." Prenosi ga El-Buhari u "Et-Tarih" a El-Albani je u "Sahihul-džami'u" rekao da je hasen 1217.

9. Od Aiše, radijallahu anha, prenosi se da je rekla:
"Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, mi je naređivao da učim rukju protiv uroka." El-Buhari: 10/170 i Muslim 2195.

10. Od Enesa ibnu Malika, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao:
"Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je dozvolio da se uči rukja protiv uroka, ujeda zmije i akrepa, te čireva na slabinama." Muslim: 2196 u "Es-Selamu".

11. Od Ummu Seleme, radijallahu anha, prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, za njenu sluškinju, na čijem je licu vidio crnu mrlju, rekao:
"Proučite joj rukju, ona je urečena." Pod crnom mrljom se misli na šejtanov znak, neko kaže da je to šejtanov udarac, tj. crna ili žuta fleka na licu. El-Buhari 10/171 i Muslim: 97.

12. Od Džabira, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao:
"Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je Hazmovoj porodici dozvolio liječenje rukjom od zmijskog ujeda. Esmi bintu Umejs je rekao: "Šta je to sa sinovima moga brata pa su tako mršavi i slabi, da li im šta fali?" "Ne" - odgovorila je - "nego se brzo ureknu." "Uči im rukju" - rekao je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem. Ona je odbijala, ali je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, ponovio: "Uči im rukju." Muslim u "Es-Selamu" 2198.

Mišljenje učenjaka u pogledu postojanja uroka

Hafiz Ibnu Kesir, Allah mu se smilovao, rekao je:
"Uticaj uroka je moguć i nastaje Allahovom, dželle šanuhu, voljom."

Hafiz Ibnu Hadzer, Allah mu se smilovao, rekao je:
"Bit uroka se sastoji u pogledu sa divljenjem pomješanim sa zavišću osobe pokvarene duše koji štetno djeluje na onoga kome je upućen." "Fehtul-Bari" 10/200.

Ibnu Esir, Allah mu se smilovao, rekao je:
"Oni kojima su uskraćeni vid i razum, zanijekali su urok riječima: "To su samo neistinita priviđenja..."

Ovo su najneupućeniji ljudi koji pred sobom imaju zastor iza kojeg ne vide. Oni nemaju kulture niti ikakvog znanja o duši i duhovnim stvorenjima te o njihovoj prirodi i uticaju, kojima je dat razum bez razlike kojem narodu pripadali, ne poriču postojanje uroka, niti ga niječu iako su se razišli u načinu njegova uticaja i uzroka. Nema sumnje da je Uzvišeni Allah dušama i tijelima dao različite moći i prirode. Mnogima je dodijelio osobine koje imaju uticaj. Nemoguće je onome ko posjeduje razum da zaniječe uticaj bestjelesnih bića na tijelo. To je nešto očito i osjetno. Primjetit ćeš kako se lice jako zacrveni ako u njega pogleda neko od koga se ovaj ustručava i stidi, ili pozuti kada pogleda u nekog koga se boji. Ljudi su svjedoci slučajeva gdje osoba oslabi i oboli od nečijeg pogleda. Sve ovo se dešava posredstvom i uticajem duhovnih bića. Zbog uske veze sa očima prema njima je i dobio ime (urok, urokljive oči ar. ajn-oko). Međutim, nisu oči te koje imaju moć da izazovu urok, to se dešava posredstvom bestjelesnih bića. Bestjelesna bića imaju različite prirode, moći i djelovanje. Zavidna duša ima vidljiv i štetan uticaj na osobu kojoj se zavidi. Radi ovoga je Uzvišeni Allah naredio Poslaniku, sallallahu alejhi ve sellem, da traži Njegovu zaštitu od zle zavisti. Uticaj zavidnika na onoga kome zavidi je potvrđena stvar i ne može se zanijekati. To čine samo oni koji su izašli iz okvira ljudske prirode. Osnova zavidluku je urok. Pokvarena i zavidna duša se zlobno ponaša i utiče na onoga kome zavidi. Ona svojom pokvarenošću djeluje na njega. Najbliža ovom primjeru je zmija. U njoj je skriven otrov, pa kada se sretne sa svojim neprijateljem, iz nje proradi mržnja, te se okomi na njega, što njemu šteti. One su različite. Uticaj nekih od njih je tako jak da može izazvati pobačaj, ili sljepoću kao što je to rekao Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, za bezrepu otrovnicu i još jednu vrstu otrovnih zmija: "One osljepljuju i izazivaju pobačaj." El-Buhari: 6/248 i Muslim: 2233.

Uticaj duša nastaje susretom, viđenjem, kontaktom, upućivanjem duša na one na koje će djelovati, dovama, rukjom i surama el-Felek i en-Nas, ponekad priviđenjem i umišljanjem. Nije pogled taj koji je presudan kod osobe koja uriče. Desi se da se slijepom opiše nešto te ga njegova duša urekne iako ga nije vidio. Mnoge osobe su urekle nekoga preko opisa bez viđenja. To su strelice koje izlaze iz duše osobe koja to čini. Ponekad pogodi urečenog, a ponekad promaši. Ako ga zateče "otkrivenog" (bez zaštite dovama i drugim štitovima) nema sumnje da će ga pogoditi. Ako ga zateče naoružanog i zaštićenog, te strelice mu ne mogu nauditi, čak postoji mogućnost da se ta ista strelica vrati na onog od koga je i poslana.

Urok se javlja na ovaj način; Osoba je prvo nečim, zadivljena, zatim to nešto slijedi njegova pokvarena duša, a potom se u izvršenju trovanja pripomaže pogledom upućenim urečenom. Čovjek ponekad urekne samog sebe, a ponekad urekne bez svoje volje. "Zadul-mead":4/165, skraćena verzija.

Razlika između uroka i zavisti

(Obrati se na djelo "El-'ajnu hakk" str. 28.)

1. Zavist je širi pojam od uroka. Svaka osoba koja može da urekne zavidna je, a nije svaki zavidnik i osoba koja može da urekne. Radi toga je u suri El-Felek spomenuto traženje zaštite od zavidnika. Ako musliman zatraži zaštitu od zavidnika, ujedno je zatražio zaštitu i od uroka. Ovo je dokaz univerzalnosti Kur'ana, njegove nadnaravnosti i retorike.

2. Zavist je pobuđena mržnjom i željom da onome kome se zavidi nestanu sve blagodati. Povod uroku jeste divljenje, dopadanje i hvaljenje nečega.

3. Zavist i urok igraju jednaku ulogu u izazivanju štete urečenom, a razlikuju se u porijeklu. Porijeklo zavisti pogađa srce vidjevši na urečenom mnoge blagodati i želeći da taj ostane bez njih. Onaj koji uriče pomaže se prodornim pogledom. Tako on uriče ono čemu ne zavidi kao što su predmeti, životinje, usjevi i imetak. Može se čak desiti da urekne samog sebe takvim prodornim pogledom.

4. Zavidnik moze djelovati na nešto što pretpostavlja i prije nego što se desi, dok onaj koji uriče moze uticati samo na ono što je stvarno prisutno.

5. Čovjek ne može zavidjeti samom sebi niti svom imetku dok moze ureći i sebe i svoj imetak.

6. Zavist dolazi samo od pokvarene duše, dok urok moze doći i od dobrog čovjeka ako mu se nešto svidi bez želje da to što se njemu svidjelo bude uskraćeno urečenom.

Ovo se desilo Amiru ibnu Rebi'i kada je urekao Sehla ibnu Hunejfa uprkos tome što je Amir, radijallahu anhu, među prvim koji su prihvatili Islam i učesnik Bedra.

Ibnul-Dževzi, Ibnul-Kajjim, Ibnu Hadžer, En-Nevevi, Allah im se svima smilovao, su napravili razliku između uroka i zavisti. Poželjno je da musliman, kada vidi nešto što mu se dopadne, zamoli Allaha za blagoslov, svejedno radilo se o njegovoj ili tuđoj stvari. Potvrda za ovo su riječi Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, u hadisu Sehla ibnu Hunejfa: "Zašto nisi blagoslovio?" tj. zamolio Allaha da ga blagoslovi, jer ova dova sprečava uticaj uroka.

Džini uriču ljude

1. Od Ebu Seida El-Hudrija, radijallahu anhu, se prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, tražio zaštitu od džinskog i insanskog uroka, a kad su objavljene sure El-Felek i En-Nas, učio je njih, a ostavio ono što je do tada učio (od te vrste dova)."

Et-Tirmizi 2059 u "Et-Tibb" pod ocjenom hasen. Ibnu Madže 3511, a El-Albani je u "Sahihu Ibni Madže" rekao da je sahih: 2830. 2. Od majke vjernika Ummu Seleme, radijallahu anha, se prenosi da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, u njenoj kući vidio sluškinju na čijem licu je bila crna mrlja na što je rekao:
"Proučite joj rukju, ona je urečena." El-Buhari: 10/171 i Muslim 2197.

El-Ferra' je rekao: "Pod riječima "crna mrlja" misli se na trag džinskog pogleda."

Iz ova dva hadisa saznajemo da urok nastaje i od džina i od insana. Radi toga je svaki musliman obavezan da spomene Allahovo ime kad skida odjeću, ili se ogleda u ogledalu, i prilikom svakog drugog posla, kako bi od sebe odbacio džinsko uznemiravanje poput uroka i sličnog.

Liječenje uroka

Postoji nekoliko načina liječenja uroka, spomenut ću sljedeće:

Prvi način: Kupanje onoga ko je urekao

Ako je osoba koja je urekla poznata, onda se od nje traži da se okupa, te se tom vodom urečeni polije otpozada, i Allahovom, dželle šanuhu, voljom će ozdraviti.

Od Ebu Umame ibnu Sehla ibnu Huzejfe, radijallahu anhu, prenosi se da je rekao:
"Moj otac Sehl kupao se u Harri (jednoj dolini Medine). Skinuo je svoj ogrtač, dok je Amir ibnu Rebia gledao u njega. Sehl je bio jako bijele puti i lijepe kože. Amir je rekao: "Do danas nisam vidio ovako lijepu kožu ni kod pokrivene djevice." Istog momenta Sehla je uhvatio žestok bol. Obavijestili su Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, o njegovom bolu: "Ne može podići glave - rekli su: "Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, ih upita: "Sumnjate li na koga?" "Na Amira ibnu Rebi'u"", odgovoriše. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, ga je pozvao i strogo mu se obratio: "Radi čega to ubijate svoju braću? Što ga nisi blagoslovio? Operi se za njega." Na to je Amir oprao lice, ruke, laktove, koljena, noge i potrao se ispod košulje. Tu vodu je stavio u posudu i njome polio Sehla otpozada. Istog momenta Sehl je ozdravio." Prenose ga Ahmed, En-Nesai, Ibnu Madže, Malik, a El-Albani je u "Sahihul-Džami" rekao da je sahih 3908.

U pogledu toga šta se podrazumijeva pod riječima "ispod košulje" učenjaci su se razišli: Neki su mišljenja da je to dio tijela, neki da je spolni organ, neki bedro, jer je na njemu svezana košulja.

Opis pranja
Ibnu Sihab Ez-Zuhri, radijallahu anhu, rekao je: "Naši učenjaci opisuju pranje na ovaj način: Osobi koja je urekla se dadne posuda s vodom u koju on stavi ruku, uzme malo vode i ispere usta te to ispljune u posudu. Poslije toga opere lice u posudi. Zatim stavi lijevu ruku u posudu i iz nje sipa na desnu šaku jedan puta. Zatim desnom rukom polije po lijevom laktu, onda lijevom rukom polije desnu nogu a desnom rukom polije lijevu nogu. Lijevom rukom će politi desno koljeno a desnom lijevo. Svu ovu vodu uhvatiti u posudu, a zatim unutrašnji dio košulje umočiti u nju ali da se pri tome posuda ne spušta na zemlju. Ova voda se polije po glavi urečenog. To se učini jednim potezom otpozada." Vidi "Es-Sunen" od El-Bejhekija 9/202.

Propis pranja osobe koja je urekla
Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao:
"Urok je istina i da je nešto preteklo Allahovu odredbu, pretekao bi je urok, pa ako se od nekog od vas zatraži da se opere, neka to učini." Prenosi ga Muslim: 5/32.

Od Aiše, radijallahu anha, prenosi se da je rekla:
"Osobi koja je urekla naređivano je da se abdesti i da se tom vodom opere urečeni." Ebu Davud, br. 3880 sa sahih senedom.

Iz ova dva hadisa, kao i drugih njima sličnih, se uzima dokaz za abdest ili pranje onoga ko je urekao radi urečenog.

Drugi način

Staviti ruku na glavu urečenog i reći:

"Bismillahi erkike, Allahu ješfike, min kulli dain ju'zike ve min kulli nefsin ev ajnin hasidin Allahu ješfike." Muslim: 2186.

(U ime Allaha ti učim rukju, Allah te izliječio od svake bolesti koja te uznemirava, i od svake zavidljive duše i od uroka, Allah te izliječio.) Ovo ponoviti tri, pet, sedam ili devet puta.

Treći način

Staviti ruku na glavu urečenog i reći:

"Bismillahi jubrike, min kulli dain ješfike, ve min šerri hasidin iza hasede, ve min šerri kulli zi ajnin." Muslim: 2186.

Ponoviti pet ili sedam puta.

Četvrti način

Staviti ruku na glavu urečenog i reći:

"Allahumme rabben-nasi ezhibil be'se vešfi enteš-Šafi la šifae illa šifauke šifaen la jugadiru sekamen."

(Allahu moj, Gospodaru ljudi, otkloni nevolju i izliječi, Ti si Liječnik. Nema lijeka pored Tvoga, izliječi lijekom poslije kojeg se bolest ne vraća). Ponoviti sedam puta.

Peti način

Staviti ruku na mjesto bola i proučiti sljedeće sure: El-Ihlas, El-Felek i En-Nas po sedam puta.

Šesti način

Pripremiti posudu sa vodom, proučiti na nju El-Ihlas, El-Felek i En-Nas i reći: "Allahumme raben-nasi, ezhebil be'se vešfi enteš-Šafi, la šifae illa šifauke šifaen la jugadiru sekamen." (Tri puta)

"Bismillahi erkike, Allahu ješfike, min kulli dain ju'zike ve min kulli nefsin ev ajnin hasidin Allahu ješfike." (Tri puta)

Nakon toga isprazniti posudu na glavu urečenog jednim potezom sazada, tako da voda dohvati čitavo tijelo. Allahovom će voljom ozdraviti.

Praktični primjer liječenja uroka
Prvi primjer: Dojenče odbija majčino mlijeko

Bio sam u posjeti svojim rođacima. Spomenuli su mi da beba u njihovoj porodici već nekoliko dana odbija da doji. Rekao sam im da mi donesu dijete. Proučio sam nad njim El-Ihlas, El-Felek, En-Nas i neke dove prenesene od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. Dao sam da odnesu bebu majci. Odmah su se vratili i obradovali me viješću da je beba, Allahovom voljom, počela dojiti. Nema snage niti moći osim kod Uzvišenog Allaha.

Drugi primjer: Dječak zanijemio

Taj dječak isticao se među svojim vršnjacima jasnim govorom i bistrinom. Uvijek bi ga birali da govori na svečanostima. Jednog dana je umro dječak iz njegova mjesta i on je sa svojim rođacima otišao na dženazu. Zahvalio je Allahu i izrekao Mu pohvalu, a onda je održao ljudima poučan i rječit govor. Te iste noći zanijemio je. Otac mu se zabrinuo i odveo ga u bolnicu. Ljekari su ga pregledali, uradili mu testove, ali uzalud, ništa nisu otkrili. Doveo ga je kod mene. Kad sam ga vidio, samo što nisam zaplakao, jer sam ga poznavao kao vrijednog propagatora Islama u školi. Suzdržao sam se i upitao oca šta mu se desilo. On mi je sve ispričao. Zaključio sam da je dječak urečen i proučio sam mu El-Ihlas, El-Felek i En-Nas, a na vodu rukju protiv uroka. Rekao sam ocu da mu daje da pije tu vodu i da ga kupa njome sedam dana, te da mi navrati nakon toga. Kada je prošlo sedam dana, došao mi je dječak zdrav i rječit, kakav je i prije bio. Podučio sam ga dovama za zaštitu od uroka koje će učiti ujutro i uveče.

Neka je hvala Allahu. Nema snage niti moći osim kod Allaha.

Treći primjer: Neobičan događaj

Ovaj slučaj desio se u našoj kući. On bi u skraćenoj verziji ovako izgledao. Došao mi je čovjek sa staricom. Muškarac je ušao kod mene u sobu da mi ispriča šta mu se desilo sa majkom. Starica je ušla kod moje supruge, nakon čega sam je pozvao da joj proučim rukju. Kad sam to uradio i oni otišli, vidio sam u kući bezbroj bijelih crva. Začudio sam se toj pojavi. Moja supruga ih je počela sklanjati metlom, ali bi se crvi svaki put ponovo javljali u svakoj sobi. Pozvao sam ženu da istražimo mogući uzrok te pojave. "Šta ti je rekla starica?" - upitao sam. "Gledala je u svaki ćošak kuće dugo i prodorno, ali nije ništa rekla." Zaključio sam da je urok, iako je naša kuća skromno uređena, ali je moguće da starica živi sa stočarima i da nije vidjela gradskih kuća. Uglavnom, pripremio sam vodu i na nju proučio rukju protiv uroka. Poprskao sam njome ćoškove kuće i crvi su ubrzo nestali, a kući se vratio stari izgled. Neka je hvala Allahu Jedinom Gospodaru.

U ovom djelu toliko. Slavljen si i hvaljen Gospodaru, svjedočim da nema božanstva osim Tebe Jednog Jedinog, tražim Tvoj oprost i kajem Ti se.